zondag 23 augustus 2009

Eerste keer alleen...

Het is zaterdag en bijna school. Al dagen hoor ik mijn baasje Erica maar vertellen over die school en hoe ze er naar uitkijkt om te gaan. Zou dat zoiets zijn als mijn hondenschool? Het moet vast en zeker nog specialer zijn want de baasjes gaan vandaag naar de kapper, gaan nieuwe schoenen kopen en ze komen met een hele stapel nieuwe kleren binnen. Ik mocht niet mee naar al die winkels. Dus toen mijn baasje met de kids vertrok naar de kapper liet ze Bono vooraan in de living en ik moest met een beentje in de keuken gaan zitten. Ik was daar eigenlijk niet echt blij mee en dat heb ik dan ook laten merken. Ik ging zielig wat piepen en neuten in de hoop dat ze terug kwamen om mij in de living te laten. Mijn baasje kwam niet terug maar baasje Danny die kwam wel van boven naar beneden ;-) En toen de baasjes 's middags naar de schoenenwinkel en klerenwinkel gingen probeerden ze het anders. Bono in de keuken en ik in de living. Elk met een gigantisch en lekker ruikend bot. Baasjes naar buiten en ik hélemaal stil. Ik had wel wat anders te doen dan te piepen ;-)
Toen ze thuis kwamen was ik nog steeds stil...maar wat ik allemaal uitspookte toen ze weg waren dat blijft mijn geheim ;-))
's Avonds ook nog wat in het park gaan oefenen op mijn commando's. Deze keer wat verder in het park, dichter bij de grote straat met al die luide auto's. Niet te dicht maar toch dicht genoeg om ze af en toe te zien passeren en zeker dicht genoeg om ze goed te horen. Ik heb me niet laten kennen en heb mijn commando's heel goed gevolgd. Dikke pluim dus voor mij. Ik heb ook voor de eerste keer een klein tentje gezien op wieletjes waar een klein mensje in zat. Daarvoor ging ik toch even op mijn poep gaan zitten zodat ik het goed kon bestuderen. Daarna nog wat in het park en baasje al wat laten wennen aan hoe het zal zijn als ik in de pubertijd zal zitten... zij roept en ik ...kom niet ;-)) En al zeker niet als ik een lekkere duivenpoep zit op te eten! Stiekem wil ze die altijd voor haarzelf maar ze moet zelf maar een gaan zoeken hoor!