zaterdag 8 augustus 2009

Nieuwe nacht

Ik kan er niet aan doen...als ik merk dat mijn baasje Danny naar boven gaat en het licht onvermijdelijk uit is wil ik eigenlijk niets liever dan dat mijn baasje bij mij komt. Bij Bono moet ik niet gaan, dat maakt hij mij elke keer weer duidelijk. Dus maar even wat janken, Bono wat neuten omwille van mijn geroezemoes en ja hoor...daar is mijn liefste baasje terug! Maar waar gaat ze zo snel weer heen?? ah kijk eens hoe lief. Ze is haar Tshirt gaan halen dat ze vandaag aan had en legt het bij mij...even nog een streel over mijn lijfje en weg is ze. Niet erg hoor, ik heb haar nu toch lekker dicht bij mij met haar Tshirt ;-)
Om 6.30 u worden ik en Bono wakker en ook baasje komt uit haar zetel zodat ik even buiten kan. En daarna mogen we mee naar de living. Zaaaalig. Hoewel het niet meer donker is gaat baasje nog even in de zetel liggen en ik wil best nog wel wat rustig zijn voor haar. Als ze goed is uitgeslapen kunnen we vandaag misschien leuke dingen doen...