zaterdag 8 augustus 2009

Auto's

Whoepie, dat lekkere vlees zit terug tussen mijn brokjes gemengd! Ik heb er geen problemen mee om alles terug op te eten en zoals je zelf al raad...ik wandel terug wat met mijn potje af terwijl ik het proper lik ;-))
Vandaag is het zaterdag en baasje Danny is ook gans de dag thuis. Kan ik hem ook wat beter leren kennen. Deze middag wil mijn baasje mij wat laten wennen aan het geluid van voorbijrijdende auto's. Ze heeft gezien dat ik dat niet zo leuk vind als er hier eentje voorbijsnort in de straat. Gelukkig gebeurt dat niet zo veel want ik vind het inderdaad best wel wat eng. Dus gaan we wandelen en als we door het park zijn gegaan steken we de parking van de colruyt over. Ik kan er echt niet tegen en trek soms aan mijn leibandje want ik wil weg van al dat geluid. Al die karren die voorbij ratelen en die auto's die op en af rijden...ik ben echt bang. Zo bang dat ik bijna uit mijn vel schud. Gelukkig laat mijn baasje mij niet in de steek en mag ik snel op de arm. Het blijft eng maar in haar armen voel ik mij toch veel veiliger. Daarna gaat het door naar de markt. De ene auto na de andere snort daar voorbij. Nu, zo snel snorren ze blijkbaar niet, maar er zijn dingen die ik veel leuker vind. Gelukkig zit ik nog steeds op baasje haar arm. Maar kijk wat is dat nu. Drie van de baasjes verdwijnen door een deur...he waar gaan jullie heen? Ik wil mee!! Baasje...komen ze nog wel terug?? Gelukkig wel en ik mag terug op de arm nu. Wat later verdwijnen de andere twee baasjes in een deur...verdorie snappen ze nu niet dat ik dat niet leuk vind. Kunnen we niet gewoon samen gaan?
Als de baasjes terug zijn durf ik het wel aan om wat te wandelen. Wel even zitten tussendoor maar baasje is best wel trots dat ik het al wat beter kan verdragen dat er een auto voorbij komt. Alleen die mobilletjes he, die maken me een lawaai!!
Helemaal moe gewandeld beland ik terug op de arm en zo geraken we ook thuis...slapen en rust...zalig!!