zaterdag 29 augustus 2009

Snuffel snuffel...

Terwijl ik vandaag met mijn baasje lekker aan het wandelen ben ik het park maak ik kennis met een hele grote machine met bovenop een man die het bestuurd. Baasje roept me bij haar en samen kijken we het eeven aan. Blijkbaar is dat de machine die zomaar al mijn bloemekes afmaaid! Nu ik als klein ukje kan er niets tegen beginnen en mijn baasje heeft blijkbaar ook niet de intentie om te vragen of mijnbloemekes mogen blijven staan dus ik heb het na een paar minuutjes wel gezien.
Maar het machientje dat ik hoor als we naar huis gaan dat is andere koek. Het maakt het gras korter en de man moet er gewoon achter lopen maar oh mijn god wat maakt dat een lawaai!. Ik hou er helemaal niet van en het liefst van al zou ik via de brievenbus naar binnen vluchten. Alleen hangt die tegen de muur dus baasje zegt dat dat niet kan...
Maar goed, ik hoop dat ik dat niet te snel meer tegenkom...
En vandaag heb ik nog een nieuw spelletje leren kennen. Baasje had een vleesje op de grond gelegd en toen ik dat had opgepeuzeld rook ik een spoor...en hé aan het einde van dat spoor lag er nog een vleesje! Nog verder gesnuffeld en kijk...nog een vleesje en... Een spelletje naar mijn hart natuurlijk want ik kan door goed te ruiken vleesjes vinden!! Twee keer heeft mijn baasje zo een spoor uitgelegd en ik hoop dat ik dat morgen nog twee keer mag doen, of drie keer of vier keer... ;-))