vrijdag 28 augustus 2009

Skate-girl

Moest je mijn baasje horen lachen...ik had het skateboard ontdekt van de kids en omdat ik dat nog niet kende moest ik het toch onderzoeken. Dus ik zette er één pootje op en hé...dat ding rolde weg! Dus zette ik er mijn tweede pootje op om het tegen te houden maar dat board trok mijn voorpootjes steeds weg van onder mijn lijfje. Ik hoppelde er dus met de achterpootjes maar achteraan. Voor ik het wist stond ik een gans eind verder in de living voor ik er af kon springen. Nou zo snel zie je mij daar niet meer op...ik loop liever met de pootjes op de grond, dat gaat trouwens even snel hoor.
Waar ik met mijn kleine verstand ook nog niet bij kan zijn die figuurtjes die in die grote glazen deuren en uitstalramen wonen. Elke keer als ik langswandel is dat beestje daar ook, maar als ik stop met bewegen dan stopt dat beestje ook. Er zijn er zelfs die identiek op mijn baasjes lijken. Soms twijfel ik echt naar wie ik nu moet gaan kijken...Héél bizar hoor.
En vandaag ook een nieuw commando tijdens de oefeningen. " STA" en dan lokt baasje me met een kaasje een beetje vooruit. Ik heb het nog niet helemaal door want als ik dat kaasje zie wil ik natuurlijk gewoon lekker op mijn poeppie zitten om het op te smullen en dat mag blijkbaar niet... Zou ik echt op mijn 4 pootjes moeten blijven staan? Ik zit veel liever...
Komt wel goed, maar het gaat best snel hoor al die commando's. Maar het beste dat ik er steeds iets lekkers mee kan verdienen ;-)