woensdag 19 augustus 2009

Mijn oortje...

Staat nog altijd recht! Ik ben gisteren ook negen weken geworden...dat schiet aardig op. Mijn baasje hoor ik steeds vertellen dat ik zoveel gegroeid ben. Blijkbaar ziet ze me letterlijk groter worden? Ze krijgt gelijk...ik ben maar liefst 3,5 cm gegroeid?? En dat op één week, ik doe mijn best ;-)
Baasje wil me ook heel graag "AF" leren maar ik snap het niet zo goed. Eerst laat ze me zitten, dan houdt ze een kaasje voor mijn snoet en gaat daarmee naar de grond...en ik stel me recht om het te nemen maar dat is het blijkbaar niet ;-) Dus helpt ze me een beetje door mijn ene pootje naar beneden te begeleiden. Echt van onder de indruk ben ik daar niet door, maar ik heb lekker mijn kaasje;-) Ben er zeker van dat dat nog vaak zal geoefend worden. Laat maar komen die kaas ;-)