zondag 9 augustus 2009

Mijn eerste week...

Een volledige week ... zo lang ben ik al van mijn zusjes en broertjes gescheiden. Ik mis ze best nog wel soms. Lekker rollebollen, over elkaar heen kruipen en in elkaars oren hangen... Dat kanhier nu niet meer maar ik hoorde mijn baasje vertellend at ik binnenkort nieuwe hondjes ga leren kennen dus dat beloofd. Nu alleen maar hopen dat ze mij leuk vinden.
Vandaag was zo een dag waarop ik kennis maakte met andere hondjes. We gingen even kijken naar iets wat een hondenschool noemt. Daar besefte ik pas hoe klein ik nog wel was want wat een grote loebassen kwam ik daar tegen. Berners Sennen, Sint bernards, New foundlanders en zo meer...beestjes om u tegen te zeggen. Toen ik vol vertrouwen achte mijn baasje meeliep naar binnen in de kantine en een luide WOEF mij tegemoet kwam wist ik dan ook niet hoe snel ik terug buiten kon geraken.. Moet je niet mee lachen..was echt eenhéle luide zware WOEF...had ik nog nooit gehoord!!
Maar daar na ging het toch steeds een beetje beter. Zij mochten aan mij snuffelen, ik aan hun...ze waren wel lief hoor ;-))




Dus vandaag heb ik ook een lange rit met de auto gemaakt. Omdat ik de koffer nog niet zo goed gewoon ben mocht ik bij baasje vooraan op de schoot ( whoeppie!). Het heeft een tijdje geduurd voor ik door had dat ik eigenlijk beter aan de voeten lag maar hé het gaat er om dat ik het nu wel door heb natuurlijk ;-)
En deze avond zijn mijn baasje en ik ook nog eens gaan oefenen in het park. "HIER" nog even herhaald en baasje leerde mij "ZIT" ook aan. Nu was ik best wel slim en probeerde wat extra kaasjes en vleesjes af te snoepen door al uit mezelf te gaan zitten. Maar mijn baasje is ook best wel slim want het werkte niet...dedju toch ;-) Ik weet niet of ik baasje overtuigd heb dat ik het al kan dus zal ik morgen bij het oefenen extra mijn best doen.