woensdag 26 augustus 2009

Terug een weekje ouder

Het is dinsdag dus ik mag mezelf een weekje ouder noemen. Baasje wil dus terug met mij op de weegschaal maar de batterij laat ons in de steek. We gaan dus de oude wijzerversie gebruiken...en hierop weeg ik ongeveer 8 kilo. Met die wijzers zie je geen 100 gram verschil natuurlijk maar na de weging bij de dierenarts moet die +/- 8 kilo wel juist zijn. Meten lukt ook niet zo heel goed...ik laat me wat te veel doorzakken als ik merk dat baasje iets op mijn rug houdt. Maar we moeten toch vaststellen dat ik terug gemiddeld drie cm gegroeid ben op de laatste week. Baasje krijgt dus weer maar eens gelijk dat ze me echt ziet groeien ;-)
Toen we deze avond nog even gingen wandelen heb ik ook kennis gemaakt met een dalmatier die hier twee huisjes verder woont. Een teefje dat ik eerste even besnuffelde...en waar mijn haar voor de eerste recht bij ging staan! Maar daarna wou ik er wel graag even mee spelen dus ik ging wat rond haar staan springen en door de pootjes heen met de poep in de lucht... Ze had er niet veel aandacht voor en ze ging ook al vlug met haar baasje door. Had baasje mij nu niet tegengehouden was ik wel gewoon met haar mee naar haar huis gestapt. Misschien een andere keer baasje?