maandag 3 augustus 2009

Zo moe...



Terwijl het nog heel stil is hier in huis probeer ik ook nog even wat te slapen. Zo stil mogelijk sluip ik naar Bono die ondertussen al op zijn mat ligt te slapen. Zou het mij lukken om met mijn poep tegen zijn poep te gaan liggen? Gelukkig wel en ik kan al even genieten van wat hondse warmte, een zachte vacht tegen de mijne. Later op de dag probeer ik steeds een beetje dichter te gaan. Ik kan het mij toch vrij ver wagen maar kan natuurlijk nog geen wonderen verwachten. Als ik iets te wild aankom, of toch maar even wat te gezellig dichtbij ga krijg ik van Bono een luide blaf als verwittiging. Ik schrik er wel wat van en weet dat ik dan wat gas moet terug nemen. Maar ik ben er zeker van dat het helemaal goed komt hoor...



Als alle kindjes hier in huis wakker zijn en hun kleren aan hebben krijg ik terug die lange lijn aan mijn halsbandje. Bono heeft daar geen problemen mee maar ik vind het toch niet zo gezellig. En dan verwacht mijn baasje ook nog dat ik zomaar even gezellig achter haar aan naar buiten huppel? Mij niet gezien! Maar ik word opgetilt en mee naar buiten genomen, er is geen ontsnappen aan. Lekker even wat in het gras en daarna op een trottoir een straat doorlopen. Daarna ga ik terug op de arm. Baasje neemt me mee naar iets wat een markt noemt... Daar lopen heel veel mensen door elkaar, het lijkt wel een mierennest. Mijn baasje kent blijkbaar toch enkele van die mensen en elke keer wordt er over mij gepraat. Lieve ooh's en aaah's maar ik hoef het allemaal niet te horen. Stilstaan vind ik eigenlijk niet leuk en dat laat ik mijn baasje ook merken door te janken en wat tegen te spartelen ;-)
Als we thuis zijn wat eten en slapen om dan blijkbaar iemand helemaal te verrassen...mijn baasje haar vriendin wist blijkbaar helemaal niet dat ik er vanaf gisteren bij hoor hier en gooit ook met oooh's en aaaaah's. Haar zoontje blijft blijkbaar wat bij ons om te spelen. Lijkt me wel leuk ...nog een kleiner mensje om mee te spelen.



Ze mogen wel iets aan het gras doen hier in het park...ik zal maar even wat helpen door bloemekes uit te trekken ;-)



We spelen nog een gans eind door tot mijn ander baasje er ook terug bij komt. Waar was die eigenlijk gans de dag? Daarna komen er nog vriendjes van de kids even met me spelen tot ik dan helemaal eind latijn in een diepe slaap val in het heerlijke gras. Terug naar binnen, wat eten, wat slapen en natuurlijk terug wat spelen...zou ik deze nacht nu wel poep tegen poep mogen liggen bij Bono zodat ik me niet zo eenzaam voel?