vrijdag 7 augustus 2009

Oh oh...

Ik kon de slaap niet meteen vatten en wou gewoon bij Bono gaan om het nog wat gezellig te maken. Maar daar was baasje het niet mee eens dus kwam ze kijken. Ik moest toch op mijn slaapdeken en heb echt wel geprobeerd maar potverdrie Bono!! Elke keer ik in slaap wou vallen begon hij te neuten om bij baasje in de living te kunnen gaan slapen. Baasje was daar echt niet blij mee...ik had haar nog nooit zo boos gezien. Ik werd er zelf ook wat zenuwachtig van en wou dus ook steeds bij Bono gaan...misschien zou dat hem wat kalmeren? Niet dus. Baasje is een keer heel hard boos geworden op Bono en toen was hij stil. Het leek me verstandig om zelf ook maar te gaan slapen dan...en dat heb ik gedaan tot 6.45u. Terug een blij baasje dus dat zit terug helemaal snor...we gaan er weer tegenaan vandaag. Alleen dat ritje in de auto...zou mijn baasje dat ondertussen al vergeten zijn?